1st Day in Iceland. Reykjavik.
Bona vesprada!!!! Hui ja ens hem despertat a l’hotel de Kopagovur i hem desdejunat amb els nostres companys romanesos. Després hem agafat un bus per anar a la capital, Reykjavik, i estava nevant!!!. Quan hem arribat a la capital hem visitat alguns llocs importants, com una escultura molt bonica al costat del mar, "The Sun voyager" , o la famosa església Hallgrimskirkja . Desprès hem continuat veient la ciutat, i hem parat a dinar en un restaurant on tot estava molt bo. Quan hem acabat de dinar, hem anat a veure un llac congelat al costat de l'ajuntament i tambè hem vist el port de Reykjavik. Per acabar, hem agafat el bus de tornada i hem anat a l’hotel després d’un llarg dia però molt interessant.